14 Ekim 2008 Salı

merhaba

Sizlerle ilk yazımı paylaşıyorum gülerek başlayalım ki gülerek devam edelim...

Nice mutlu günlere..




FIKRALAR




Temel bir gün Avrupaya gider.
Temel'in kötü bir aliskanligi da vardir, sürekli içki içer.

Birgun bir bara girip barmenden 3 bira ister ve hepsini içer.
Uç-bes defa böyle yapinca barmen merak eder ve sorar;
-Niye hep üc bardak bira içiyorsunuz?
Temel cevap verir:
-Ben, Tursun ve Idris bizler ücüzüz ve her birimiz dünyanin farkli
yerlerindeyiz. Her ucumuz de bara girdigimizde birbirimizin yerine bira
iceriz, oteki iki birayi o yüzden iciyorum,
der.


Yine günlerden bir gün Temel bara gelir ve 2 bira ister, barmen
verir. Temel biralari içtikten sonra tam kalkarken barmen sorar;
-Allah rahmet eylesin,efendim, kardesinizin biri öldü herhalde?,
deyinceTemel cevap verir:
-Hayir ben ickiyi biraktum


Acemi Doktor Şaplağı Kime Vurur?


Adamın biri doktora gitmiş ve
- - Doktor Bey bende unutkanlık başladı, demiş.
doktor sormuş
- - Ne zamandan beri ?
adam boş gözlerle
- - Ne ne zamandan beri ? demiş!

İlk doğumunu yaptıran stajyer doktor,kendisini

izleyen hocasına sordu.

-- Nasıl buldunuz hocam?

Profosör;

-- İyi,iyi... dedi.Yalnız doğumdan sonra anne nin poposuna

degil,bebeğin poposuna şaplak vurulur.








Hiç yorum yok: